Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"Cora" Hurtownia Artykułów Fryzjersko-Kosmetycznych Katarzyna Słaboń
Prosta 11
44-200 Rybnik
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Skorzystaj z wygodnej opcji zwrotu Twojego towaru : NADAJ ZWROT
Zgodnie z polityką naszego sklepu, masz 30 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres używając linka powyżej lub tradycyjnie, wraz ze zwracanym produktem/produktami:
"Cora" Hurtownia Artykułów Fryzjersko-Kosmetycznych Katarzyna Słaboń
Prosta 11
44-200 Rybnik
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.