Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"Cora" Hurtownia Artykułów Fryzjersko-Kosmetycznych Katarzyna Słaboń
Prosta 11

44-200 Rybnik

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

 

Zwrot towaru 

Skorzystaj z wygodnej opcji zwrotu Twojego towaru : NADAJ ZWROT

 

Zgodnie z polityką naszego sklepu, masz 30 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres używając linka powyżej lub tradycyjnie, wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"Cora" Hurtownia Artykułów Fryzjersko-Kosmetycznych Katarzyna Słaboń
Prosta 11

44-200 Rybnik

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl